Bestelling retourneren
We hopen natuurlijk dat je gelijk tevreden bent over je bestelling en dat het retourneren ervan niet nodig is, maar voor het geval dat hebben we op deze pagina alle informatie over het retourneren van jouw product helder uitgelegd. Heb je toch nog een vraag? Neem dan gerust contact met ons op.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
- Download het retourformulier, print deze uit en vul je gegevens in. (Zonder retourformulier kunnen wij retouren nietverwerken)
- Pak de onesie bij voorkeur in in de originele verpakking, heb je deze niet meer dan mag deze ook in een andere verpakking verzonden worden.
- Verzend het pakketje via PostNL of BPost naar onze postbus (adres op retourformulier) en bewaar het verzendbewijs.
- 4. Zodra het pakketje binnen is wordt deze zo snel mogelijk door ons verwerkt.
Hoe lang mag ik retourneren?
Na het ontvangen van het pakketje heb je de mogelijkheid om de artikelen + retourformulier binnen 14 dagen als retour aan te melden (let op: dit is een regel die wij erbij moeten vermelden volgens de wetgeving maar bij ons is het niet nodig om je retour aan te melden. Je kan deze gewoon opsturen in de 28 dagen). Hierna heb je nogmaals 14 dagen om het pakket retour te zenden. De verzendkosten zijn hierbij voor eigen rekening.
Hierbij zijn een aantal verschillende opties mogelijk.
- Retour zenden waarbij het bedrag van de onesie teruggestort wordt op uw rekening
- Retour zenden waarbij er gekozen wordt voor een nieuwe onesie
*de onesie dient ongedragen in nieuwstaat en zonder gebruikssporen geretourneerd te worden. Uiteraard mag deze wel gepast worden, dit valt niet onder het dragen van de onesie.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@onesiewonderland.eu. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Bedenktijd
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@onesiewonderland.eu Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.